WNIOSEK O DOFINANSOWANIE REALIZACJI ZADAŃ STATUTOWYCH

 

STOWARZYSZENIA RODZIN KATOLICKICH DIECEZJI GLICKIEJ

Z „ŚRODKÓW Z 1%”

BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI ZARZĄDU GŁÓWNEGO SRK DG
 

1. Wnioskodawca (Koło, Oddział Dekanalny, zespół do realizacji określonego zadania)

................................................................................................................................................................
2. Adres wnioskodawcy: kod.................miejscowość...........................................................................

ul. .................................................................... nr telefonu .........................................................

3. Nazwa zadania i wskazanie jego zgodności ze statutem SRK DG (§9)1) .........................................

................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
4. Miejsce realizacji zadania ..................................................................................................................

5. Termin realizacji zadania ..........................................................................

6. Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania

            Całkowity koszt (w zł)                        ...........................................

            w tym wnioskowana kwota    ...........................................

Kosztorys, wg wzoru na odwrocie wniosku

7. Pozostałe źródła finansowania zadania (wymienić ogólnie, np: sponsorzy, pozyskane dotacje (skąd), środki własne Koła, OD, itp.) ....................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................

8. Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za realizację zadania .............................................tel. .....................

 

Zobowiązuję się do rozliczenia z otrzymanego dofinansowania w terminie do 1 miesiąca od zakończenia zadania w formie sprawozdania i załączenia zestawienia rachunków i oryginałów rachunków opisanych wg załączonego wzoru

 
 
 
 
............................................                                      ...............................................................................

         miejscowość i data                                                                   podpis osoby wnioskującej (i pieczątka Koła lub OD)

 
________________
1) Wykaz wybranych zadań statutowych wg §9 :

a) reprezentowanie interesów rodzin katolickich wobec władz publicznych; b) organizowanie pomocy moralnej, materialnej i prawnej rodzinom zagrożonym przez współczesne choroby społeczne; c) organizowanie prelekcji, sympozjów, zgrupowań formacyjnych i innych form działalności mających na celu podnoszenie kultury życia małżeńskiego i rodzinnego; d) organizowanie i wspieranie katolickich poradni rodzinnych, kursów przedmałżeńskich, szkół rodzenia i innych kursów podnoszących świadomość odpowiedzialności za rodzinę; e) prowadzenie działalności naukowej, oświatowej i wychowawczej oraz wydawniczej i kolportażowej; f) prowadzenie szkół, przedszkoli oraz świetlic, w szczególności świetlic wsparcia dziennego; g) organizowanie sekcji i kół zainteresowań dla dzieci i młodzieży; h) organizowanie obozów, kolonii dla dzieci oraz wczasów dla rodzin; i) organizowanie imprez kulturalno-rozrywkowych i rekreacyjnych; j) współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami działającymi na rzecz rodziny;

 

 
 
Kosztorys:
Lp.
Rodzaj kosztów i sposób ich kalkulacji
Koszt ogółem
W tym z wnioskowanej kwoty
% kosztu ogółem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Razem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
................................................................                                                                 ..............................................
     Wnioskodawca (pieczątka Koła, OD)                                                                                             Miejscowość, data
 
 
 

 

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADANIA

DOFINANSOWANEGO Z „ŚRODKÓW Z 1%” SRK DG

 

1. Nazwa zadania ..................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

2. Miejsce i termin realizacji .................................................................................................................

3. Przyznana kwota dofinansowania ................................, kwota wykorzystana .................................

4. Krótki opis sposobu wydatkowania przyznanej kwoty dofinansowania ...........................................

................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................

5. Kwota niewykorzystanych środków zwrócona do kasy ZG .............................................................

6. Opis zadania i roli SRK DG w jego realizacji ...................................................................................

................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
 
 

Oświadczam, że wydatki poniesione były na realizację zadania zgodnego z zadaniami statutowymi SRK DG wymienionymi w p. 3 złożonego wniosku

 
 
 
                                                           ............................................................................................

                                                                              podpis osoby odpowiedzialnej za rozliczenie i pieczątka Koła lub OD

 
 
 
 
................................................................      
 Realizator zadania (pieczątka Koła lub OD)            
 
 
 
 

Zestawienie rachunków w ramach realizacji zadania:

...............................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
(nazwa zadania)
 
 
Lp.
Data wystawienia rachunku
Nr faktury /rachunku
 
Rodzaj towaru/usługi
Kwota ogółem
Z dofinansowania SRK DG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Razem
 
 
 
 
 
 
                                                           ............................................................................................

                                                                              podpis osoby odpowiedzialnej za rozliczenie i pieczątka Koła lub OD

 
 
 
 
 
 
Opis rachunków:

Rachunki dołączone do rozliczenia prosimy opisać w następujący sposób:

 Pieczątka realizatora zadania (Koła, Oddz. Dekanalnego)

Pokryto z „środków z 1%” SRK DG w kwocie ..................... zł

przeznaczonych na realizację zadania: ....................................................................

(skrót nazwy zadania)
 
 

 

« Powrłt na stronę głłwną